Antal indlæg: 1 Bopæl: vestsjælland Tilmeldt: 28.06.10
Lagt på d. 29-06-2010 21:16
Jeg har altid haft et dejligt forhold til mine svigerforældre, der lige som har været mere forældre end mine egne. lige ind til for nylig passede vi hver sit. Min kæreste blev for 14 dage siden indlagt pga. af sygdom. det skal lige siges at vi har et utoligt stærk og harmonisk forhold hvor vi altid har respekteret hinanden. min svigermor har lige fra dag 1 foregåaf hvor han har været indlagt blandet sig på alle punkter, lige fra at det var hende der skulle være kontaktperson til at hun skulle bestemme hvornår jeg måtte besøge min kæreste. (Det skal lige siges at min kæreste er 26 år). Hun har væert ude at besøge ham hverdag, dette har jeg ikke kunne da jeg har et job hvor jeg ikke har mulighed for at holde så meget fri fra. Men hun hemmeligholder alt hvad der bliver sagt og jeg bliver ikke inddraget i hvad der skal foregå, for sidst på dagen, når jeg havde mulighed for at snakke med min kærete kunne jeg få det afvide. Hun fortalte mig i går, at når han blev udskrevet skulle han flytte hjem til hende, for hun kunne bedre passe på ham end jeg kunne. Vores forhold hænger i en tynd tråd lige nu, fordi hun spille os ud mellem hinande, vores forhold er ikke som det var før han blev indlagt, vi er begge dybt frustreret over den handling min svigermor har gang i. Kort sagt har vi begge mistet gnisten for hinanden!! hvordan kommer vi tilbage, til der hvor vi var for at min kæreste blev syg? hvordan takler jeg min svigermor så hun ikke blander sig i den grad???
Antal indlæg: 427 Bopæl: København Tilmeldt: 08.08.06
Lagt på d. 13-07-2010 23:17
Du beder din kæreste om at mande sig op... det må være hans opgave at sige fra overfor sin mor, bede hende om at blande sig udenom !!!
Hvis han virkelig ønsker at arbejde på at genfinde gnisten, er det så død og pine nødvendigt at han flytter hjem til sin mor - kunne han klare sig hjemme hos dig i stedet !?
Jeg ved godt du måske ikke kan pleje ham på samme vis idet du skal passe dit job, men så kan svigermor komme forbi i dagtimerne når du ikke er der, og så kan hun smutte igen når du kommer hjem.
Han må bede sin mor om at DELTAGE i at passe ham, men om ikke at OVERTAGE - der er en væsentlig forskel, og jeg mener at det må være op til HAM at sige fra overfor sin mor før hun får ødelagt alt !
BASTA
Håber det hele går godt
Krams
P
Det som ikke gavner vores fremgang, holder den tilbage
Spring til debat:
Indlogning
Er du ikke registreret bruger endnu? Klik her for at blive det.
Har du glemt dit kodeord? Få tilsendt et nyt ved at klikke her.